TASLY DANSHEN PLUS PENAWAR JANTUNG




penawar tasly danshen plus untuk jantung ibu
GAMBAR HIASAN


HERBA JANTUNG IBU


Saya tahu mungkin ada orang yang mempunyai masalah seperti ibu saya. Ibu saya disahkan doktor menghidap SAKIT JANTUNG. Sebagai anak saya merasa sayu tiap kali melihat ibu kena serangan jantung. Namun dalam kesakitan ibu berusaha mengukir senyuman walaupun sakitnya hanya dia sahaja yang tahu.

Hampir setiap malam saya menjaga dan menemani ibu di bilik. Segala keinginan ibu sedaya upaya saya penuhi. Pesan ibu jagalah solat kerana hanya kain putih sahaja yang akan di bawa pulang...sedih saya ketika dia berkata demikian seolah dia akan pergi selamanya…....

Namun saya tidak berputus asa, lalu saya layari setiap laman web yang ada semata-mata untuk mencari penawar bagi SAKIT JANTUNG ibu.......syukur alhamdulilah saya terjumpa satu penawar bukan sahaja bagi merawat SAKIT JANTUNG malahan berbagai masalah lain seperti DARAH TINGGI, KENCING MANIS, SAKIT SENDI, MIGRAIN, KOLESTROL, KEBAS TANGAN KAKI dan lain-lain penyakit.


Kandungan 100% herba!


Menakjubkan kandungannya adalah 100% herba!. Tiada bahan kimia jadi memang selamat untuk ibu saya. Bertambah yakin lagi sebab herba ni juga ada kelulusan KKM, US-FDA dan halal JAKIM selain digunakan lebih dari 10 ribu hospital didunia.

Patutlah produk ni pilihan No 1 sebab dah 20 tahun rupanya di pasaran..... "kenapa lah sekarang ni baru saya tahu, kalau tak lama dah saya bagi ibu makan" getus hati kecil saya. Tapi saya cakap pada diri mungkin ini hidayah Allah nak beri setelah sekian lama ibu menderita......


Semakin banyak saya baca tentang syarikat TASLY membuat saya teruja terutama produk DANSHEN PLUS sebab begitu banyak testimoni pengguna lain yang telah terbukti berkesan!.


Herba Tasly untuk ibu


Saya terus hubungi puan Siti dan beli TASLY DANSHEN PLUS ni serta beberapa produk TASLY lain yang disarankan untuk ibu saya. AJAL MAUT kan di tangan Allah..namun saya tidak berputus asa dan sanggup berusaha dan berkorban wang ringgit untuk lihat ibu sihat sebab dia IBU saya...Ibu yang melahirkan dan membesarkan saya.

Selepas seminggu


Alhamdulilah seminggu selepas makan produk DANSHEN PLUS dan beberapa produk TASLY yang lain, nampak perubahan positif pada ibu. Ibu sudah mula tersenyum dan bestnya ibu siap masak ikan keli bakar kegemaran saya. Sejak ibu sakit, lama dah saya tak rasa masakan ibu....Lega hati tengok ibu dah boleh sembahyang dan mengaji seperti biasa.

Sebagai anak saya rasa amat bahagia bila tengok ibu dah sihat dan kini saya faham bagaimana perasaan mereka yang ibu ayah atau orang yang mereka sayangi mengalami masalah begini. Saya bersyukur dipertemukan dengan produk TASLY terutama DANSHEN PLUS dan amat berterima kasih dengan puan Siti yang banyak memberi sokongan dan membantu saya sehingga ibu saya kembali sihat.

Ibu semakin sihat


Kini setahun sudah berlalu, ibu masih mengamalkan produk TASLY ni termasuk diri saya. Walaupun saya tiada masalah SAKIT JANTUNG namun saya ingat pesanan puan Siti bahawa "MENCEGAH ITU LEBIH BAIK DARI MERAWAT". Kini saya nak kongsi dengan pembaca semua kebaikan khasiat produk TASLY terutama nya DANSHEN PLUS ini semoga ia dapat membantu orang yang senasib seperti ibu saya - ANAK IBU, JOHOR.


Cerita yang dikirim oleh seorang pengguna bergelar ANAK IBU, amat menyentuh hati saya. Buat anda yang masih mempunyai ibubapa tentu cerita ini akan lebih mengeratkan lagi kasih sayang kepada kedua orangtua kita. 



Penafian: Hasil boleh berbeza bergantung kepada kes




 BOLEH SAYA BANTU ?


herba tasly jantung


Kepakaran dan pengalaman sebagai perunding Kesihatan Tasly semenjak tahun 2008 telah membawa saya membantu ramai orang samada mereka yang sihat atau pun dalam keadaan sub-kesihatan serta membawa kegembiraan kepada beribu-ribu orang yang sakit. 

Testimoni yang anda baca di atas adalah diantara beribu pengguna yang telah ditemui sepanjang pengalaman di sini. Tiada kata-kata yang boleh menggambarkan perasaan saya apabila dapat membantu mereka.

Dengan berpegang hanya Allah SWT jua yang memberi kesembuhan pada setiap penyakit yang di uji kepada hambanya dan produk hanyalah Asbab kepada kesembuhan yang datangnya dari Allah SWT.

Penyelesaian Terbaik


Kini dengan matlamat utama saya mahu memberi perkhidmatan dan penyelesaian terbaik kepada masalah kesihatan yang anda hadapi melalui produk Tasly khususnya TASLY DANSHEN PLUS


Sekiranya anda mahupun ahli keluarga mempunyai masalah kesihatan dan sedang tercari-cari produk herba sebagai rawatan alternatif maka anda kini berada di laman web yang tepat. Jangan abaikan maklumat yang anda baca disini. Pesanan ikhlas saya :- 



AWASI SAKIT JANTUNG
SAYANGI JANTUNG ANDA

"Jika bukan anda yang memerlukan, mungkin orang lain memerlukannya, jadi kongsikan kepada mereka dan ceritakan kepada yang lain mudah-mudahan mereka mendapat kebaikan daripada perkongsian ini" 


herba tasly di radio
TEMUBUAL DI RADIO SABAH FM




JAMUAN HARI RAYA
DI IBU PEJABAT TASLY, KUALA LUMPUR

PROMOSI MIKRO PEREDARAN TASLY




Pertanyaan untuk sebarang program latihan dan seminar sila hubungi  :-

HOTLINE :  019-2266478 / 012-3586478

=================================================================


Pastikan anda mendapat produk tulen dengan menghubungi
agen TASLY SIHAT seperti di bawah:-

AGEN DAN PENGEDAR TASLY

SENARAI AGEN-AGEN TASLY :-








 ====================================================



SILA BERI PERHATIAN & TONTON VIDEO INI 




Anda sering berasa letih dan lesu kebelakangan ini?......penat dan letih selepas bekerja seharian adalah lumrah tetapi jika anda kerap merasainya walaupun ketika melakukan perkara remeh SILA BERI PERHATIAN......Tahukah anda gangguan ringan seperti kerap sakit kepala dan batuk-batuk boleh menjadi petanda kepada penyakit lain yang lebih serius seperti SAKIT JANTUNG!.


TASLY RAWAT SAKIT JANTUNG
Statistik pada tahun "2010" -setiap hari 32 orang mati secara mengejut akibat serangan jantung serta penyakit kronik yang lain. Peningkatan jumlah kematian semakin meningkat setiap tahun. 

Kepantasan anda mengetahui SIMPTOM SERANGAN JANTUNG serta mendapatkan rawatan awal produk DANSHEN PLUS mampu menyelamatkan nyawa anda dan orang yang anda sayangi!. 



SIMPTOM SERANGAN JANTUNG


SIMPTOM-SAKIT-JANTUNG

TEMPAT SAKIT SEMASA GANGGUAN SAKIT JANTUNG




JANGAN BIMBANG....
KINI ADA PENYELESAIANNYA!


LANCARKAN-SALUR DARAH-CEGAH-SAKIT JANTUNG
TASLY DANSHEN PLUS


Kemunculan pelbagai produk makanan kesihatan berinspirasikan tumbuhan/makanan yang disebut dalam al-Quran dan as-Sunnah merupakan satu petanda bahawa masyarakat kita mencari alternatif dalam penjagaan kesihatan.

Walau bagaimanapun, masyarakat perlu dipandu agar tidak hanya terpengaruh dengan dakwaan atau testimoni yang bersifatkan komersial semata-mata tanpa ada bukti penyelidikan yang kukuh.



PENGGUNA SELURUH DUNIA
200 JUTA PENDUDUK DUNIA MENGGUNAKAN
TASLY DANSHEN PLUS


Produk DANSHEN PLUS  oleh syarikat TASLY telah mendapat kepercayaan pengguna seluruh dunia semenjak tahun 1994. Penghasilan produk KAPSUL DANSHEN PLUS melalui sumber alam semulajadi telah terbukti selamat dan berkesan. 


Buku Klinikal


Buku kajian klinikal “Danshenform” setebal 254 mukasurat yang dijalankan oleh 382 pakar perubatan kini menjadi rujukan pakar perubatan sedunia terutama dalam bidang perubatan kardiovaskular (jantung). 




kajian klinikal


Kajian dalam buku ini membuktikan TASLY DANSHEN PLUS  sangat berkesan dan mempunyai kesan yang baik untuk menjaga jantung kita. Kajian secara santifik ini turut memberi keyakinan dan kepastian serta membuktikan khasiat produk DANSHEN PLUS

Inovasi sebegini dilihat sebagai suatu usaha penyelidikan yang berteraskan kajian bagi membuktikan manfaat seperti yang dihebahkan. Syarikat TASLY sedar bahawa kesihatan optimum hanya boleh diperolehi melalui sumber alam semulajadi.




BUKU KAJIAN KLINIKAL US FDA
BUKU KAJIAN KLINIKAL TASLY DANSHEN PLUS




=================================================


Sebelum membeli sesuatu produk, pastikan produk tersebut telah berdaftar dengan JAKIM, KKM dan FDA.

SOALAN YANG SERING DI TANYA ?

S : Halal ke tidak ?
J : Ya, Produk Tasly Halal adalah 100% halal dan selamat serta diformulasi dari herba tanpa bahan kimia. 
No rujukan Jakim : JAKIM(22.00)/492/2/ 1 051-07/2005

PENGESAHAN HALAL JAKIM KLIK DISINI


Tasly diiktiraf halal jakim
SIJIL HALAL



S : Produk Tasly ada Kelulusan KKM ke?

J  : Selain dari US - FDA, Tasly juga telah menghantar produk kepada KKM untuk membuat kajian pada produk tersebut dan selamat digunakan. Sila Klik link dibawah ini untuk pengesahan bahawa produk Tasly telah berdaftar dengan KKM. Sila klik untuk pengesahan KKM :-


PENGESAHAN KKM KLIK DISINI



Tasly ni lulus KKM
CARA SEMAK KELULUSAN KKM



S : Betul ke Produk Tasly diiktiraf dunia?
J  : Ya benar, Produk Tasly Danshen Plus telah mendapat pengiktirafan US - FDA (badan antarabangsa yang mengawal selia Ubatan dan Makanan yang beroperasi di Amerika Syarikat. 

Tasly merupakan syarikat farmasi yang pertama di China mendapat pengiktirafan & kelulusan US-FDA. Ia bagi mengesahkan bahawa produk ini tiada bahan kimia atau racun yang memudaratkan.

KLIK DISINI UNTUK FDA 


Untuk keterangan lanjut tentang FDA sila klik link FDA dibawah ini.
http://ms.wikipedia.org/wiki/Pentadbiran_Makanan_dan_Dadah




FAKTA TENTANG TASLY :-

  • Telah bertapak di Malaysia selama 10 tahun dan telah beroperasi selama 20 tahun di dunia
  • Produk ini telah di gunakan hampir 35 buah negara 
  • Ia adalah produk No "1"  di dunia bagi merawat masalah jantung
  • Ia telah mendapat berbagai sijil-sijil, anugerah dan pengiktirafan dunia.
  • Terbukti berkesan bagi merawat masalah kesihatan serta lancarkan salur darah yang tersumbat.






===============================================


TASLY DANSHEN PLUS KAPSUL DAN KEBERKESANANNYA?

Ada 4 kandungan utama TASLY DANSHEN PLUS :-

Kandungan utama dalam TASLY DANSHEN PLUS adalah Danshen, Notoginseng, Radix Astragali dan Rosewood. Kesemuanya merupakan ubat tradisional Cina yang telah digunakan di China beribu-ribu tahun lamanya. 

Kasly Danshen Plus dibuat berdasarkan satu formula lama iaitu "Tablet Danshen Plus" dan dihasilkan melalui teknik-teknik moden. Yang paling penting sekali ialah Radix Astragali telah ditambah dengan kesesuaian Negara AsiaTenggara.

Radix Astragali dapat membantu mengekalkan dan menyimpan tenaga bagi penduduk Asia Tenggara dengan cuaca yang panas dan lembab sepanjang tahun seperti di Malaysia, Indonesia, Singapure, Negara Thai dan lain-lain.


KANDUNGAN-RADIX SALVIA
RADIX SALVIA
Radix Salviae Miltorrhizae
Fungsi utama Danshen (Radix Salviae Miltorrhizae) adalah menggalakkan peredaran darah dengan menyingkirkan statis darah, membekalkan khasiat kepada darah dan menstabilkan status darah. Danshen telah digunakan sebagai ubat tradidional Cina selama beribu-ribu tahun. Kegunaannya telah banyak dicatatkan dalam buku-buku perubatan yang terkenal seperti Compendium of Materia Medica yang telah disiapkan ketika Dinasti Ming.


                Noto Ginseng
RADIX NOTO GINSENG
NOTO GINSENG
Fungsi Noto Ginseng juga adalah menggalakkan peredaran darah dan fungsinya yang spesifik ialah menghentikan perdarahan. Notoginseng juga telah dicatatkan dalam buku perubatan Compendium of Materia Medica sebagai ubat tradisional Cina.


                   Radix Astragali
KANDUNGAN-RADIX-ASTRAGALI
   ASTRAGALI
Fungsi Radix Astragali dapat membantu mengurangkan pengeluaran peluh, dengan itu ia dapat mengekalkan tenaga vital. Ia juga berfungsi dengan baiknya dalam penyingkiran urin dan mengurangkan edema. Radix Astragali juga dapat mengawal sistem imunisasi, oleh itu ia dapat meningkat imuniti badan.
                        

KANDUNGAN HERBA-ROSEWOOD
ROSEWOOD


Rosewood Fungsi Rosewood adalah meningkatkan keupayaan peredaran darah dengan mencegah pembentukan bekuan darah.
Pengambilan TASLY DANSHEN PLUS (Pembersih Saluran Darah) untuk suatu jangka masa yang panjang telah terbukti dapat mencegah koronari dan penyakit kardiovaskular yang lain. Justeru itu, Danshen Plus (Pembersih Saluran Darah) mempunyai kesan yang baik keatas penjagaan jantung.


Penyelidikan klinikal menunjukan :-

1) 40.2% pesakit menyatakan Danshen Plus dapat mengurangkan kesakitan dengan segera.

2) 48% pesakit menyatakan Danshen Plus berjaya memberhentikan angin pektoris dengan pengambilan secara sub-lingual (buka kapsul dan taburkan di bawah lidah)

3) Tambahan pula, aplikasi klinikal menunjukan Danshen Plus dapat memberi kesan segera seperti nitrogliserin, oleh itu Danshen Plus boleh digunakan semasa kecemasan.




6 FUNGSI UTAMA DANSHEN PLUS KAPSUL


1) Menghalang Penyakit Jantung Koronari

2) Melancarkan Peredaran Darah Yang Mengakibatkan Strok

3) Membersih Saluran Pembuluh Darah

4) Merendahkan Paras Kolestrol dan Membuang Plak Artherosklerosis

5) Memperbaiki Keadaan Penyakit Mata dan Fungsi Ginjal yang Berkaitan dengan Kencing Manis (Diabetes)

6)  Melindungi Sel Hati


APA BERLAKU KETIKA SERANGAN JANTUNG ?




Video hasil kajian Fakulti Perubatan Universiti Keio, Japan   menggunakan kaedah "Satelite Mapping Technology" 
(80,000x zoom) bagaimana saluran darah mikro kembali lancar selepas 30 minit pengambilan  Tasly Danshen Plus 








APA KATA PARA DOKTOR TENTANG TASLY DANSHEN PLUS


'Don't Ever Neglect Your Health'  




==============================================

TESTIMONI
    
Sesungguhnya Allah SWT jua yang memberi kesembuhan pada setiap penyakit yang di uji kepada hambanya. Produk hanyalah Asbab kepada kepada kesembuhan yang datangnya dari Allah SWT. Ruangan ini hanyalah perkongsian testimoni pengguna yang berjaya dirawat melalui kesungguhan dan pengambilan mengikut aturan.



TESTIMONI 1

Artikel ini hanya sebagai panduan. 
Sila rujuk Doktor anda juga

TESTIMONI-PESAKIT JANTUNG-CEGAH JANTUNG-SAKIT DADA-BYPASS
TESTIMONI PESAKIT JANTUNG
Penafian: 

Hasil boleh berbeza bergantung kepada kes 


------------------------------------------------------------------------------------------------------



HILANG INGATAN DAN TIDAK DAPAT BERJALAN


TESTIMONI-STROK-HILANG-INGATAN
HILANG INGATAN KINI DAH SIHAT

G.Muniandy 26 tahun dari Batu Caves, mengalami kecederaan teruk dikepala akibat dari kemalangan pada Februari 2004 Menyebabkan beliau koma 1 bulan di hospital Kuala Lumpur dan dipindahkan ke Hospital Selayang. Melakukan dua pembedahan di kepala dan kaki. Selepas itu beliau tidak boleh berjalan dan hilang ingatan dan terpaksa dilayan seperti budak kecil.

Diperkenalkan dengan Kasly pada July 2006, Beliau mengambil Danshen Plus, Dong Chong Cao dan Brain Cleaning. Selepas makan selama 1 bulan beliau tiba tiba telah boleh memanggil emak  dan bercerita mengenai kemalangan yang telah dialami. Selepas 3 bulan beliau telah boleh berjalan dan menguruskan diri. October 2006 beliau telah bekerja kembali .

Penafian: 

Hasil boleh berbeza bergantung kepada kes 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------


Melegakan sakit dada
LEGAKAN SAKIT DADA 


cegah bypas dan sakit jantung
MAK TAK PERLU BYPASS




KANSER-PAYUDARA
KANSER PAYUDARA

Penafian: 

Hasil boleh berbeza bergantung kepada kes 

--------------------------------------------------------------------------------------------------



CEPAT
DAPATKAN SEKARANG !!!

Sila bagi diri anda satu peluang untuk mencuba 
TASLY DANSHEN PLUSAnda boleh menjimatkan puluhan ribu ringgit yang mungkin anda perlu belanjakan untuk membeli ubat, suntikan atau pembedahan yang mahal pada masa depan. Anda juga boleh mengelakkan masalah kesihatan yang lain secara semula jadi tanpa sebarang kesan sampingan. Bukankah "MENCEGAH ITU LEBIH BAIK DARI MERAWAT"



HERBA-SAKIT JANTUNG-DARAH TINGGI-STROK-DIABETES-MIGRAIN-
HERBA PENAWAR JANTUNG & LANCAR DARAH
PROMOSI!!! Percuma Keahlian dengan pembelian Ini


1 BOTOL (30 KAPSUL) - RM174.90


(Tambah rm10 untuk kourier/penghantaran)


CARA-PEMBAYARAN

UNTUK TEMPAHAN


TEMPAHAN-TASLY- MAYBANK
MAYBAN2U


ATAU


TEMPAHAN-HERBA-TASLY-CIMB
CIMB CLICK

Sebarang Pertanyaan (sms/whatsapp) :  


PERUNDING-SITI-MARDIAH
HUBUNGI SEKARANG!


BELI dengan penuh YAKIN !!!

Perniagaan ini sudah berada di pasaran dunia antarabangsa semenjak tahun 1994 !!!100% kejayaan penghantaran produk  !!!

JAMINAN : Wang Dikembalikan Jika Produk Tidak Diterima


BELI-SEKARANG-HERBA-TASLY




ARAHAN: 
Sila hantar info berikut selepas pembayaran :-
a)  Nama & Alamat  Pos
b)  No H/p & Kad Pengenalan (pendaftaran percuma)
c)  Nama Bank & Jumlah
d)  Masa & Tarikh Bayaran
(Simpan bukti bayaran sehingga produk anda sampai ke destinasi)




RANGKAIAN PRODUK-PRODUK TASLY


PRODUK-HERBA-TASLY
RANGKAIAN PRODUK-PRODUK TASLY



PRODUK TASLY



---------------------------------------------------------------------------

Maklumat Lanjut Sila Klik